Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 580 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tenisová hala
Hanáčík, Jan ; Pilgr, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením nosné konstrukce tenisové haly obdélníkového půdorysu. Objekt se nachází na území města Brna. Projekt je vypracován ve dvou variantách. První varianta je ocelová konstrukce s příhradovými vazníky. Druhá varianta je dřevěná konstrukce s lepenými lamelovými vazníky. Práce je zpracována dle platných norem ČSN EN.
Autoservis s čerpací stanicí
Borkesz, Michael ; Pilgr, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá statickým výpočtem a posouzením nosné ocelové konstrukce haly autoservisu s přilehlým zastřešením čerpací stanice pohonných hmot. Objekt se nachází na okraji obce Uherské Hradiště, poblíž městské části Jarošov. Půdorysné rozměry konstrukcí jsou následující: 36 x 32 m hala autoservisu; 20 x 20 m zastřešení čerpací stanice. Výška hřebenů střech obou konstrukcí je jednotná v hodnotě 10 m. Použitý materiál hlavních nosných prvků je ocel třídy S355. Nosnou část konstrukce tvoří sloupy, na které jsou kloubově uloženy vazníky. Střešní plášť haly je řešen jako izolovaný, podporovaný vaznicemi. Stěnový plášť tvoří podobná skladba materiálů, s výjimkou čelní stěny, která je částečně tvořena skleněným pláštěm. Po obou stranách haly jsou ve větším počtu umístěny vjezdy pro automobily. Střešní plášť přístřešku tvoří pouze trapézový plech, taktéž podporovaný vaznicemi. Ve výpočtu jsou posouzeny jednotlivé prvky a jejich spoje. Výpočty jsou provedeny v souladu s platnými normami ČSN EN.
Lávka pro pěší přes řeku Moravu, Mikulčice - Kopčany
Bílek, Jaroslav ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Moravu. Jedná se o návrh nové konstrukce. Návrh je proveden ve dvouch alternativách. Aletrnativa 1: Lávka je trojpolová, rozpětí polí je 27+81+27 m, střední pole je vyztuženo obloukem. Na oblouk je zavěšena mostovka tvořená komorovým nosníkem. Mostovka je dolní ocelová ortotropní. Uspořádání táhel je radiální. Aleternativa 2: Střední pole je vyztuženo dvojicí k sobě skloněných oblouků. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořená dvojicí trámů a příčníky. Mostovka je dolní ocelová ortotropní. Uspořádání táhel je radiální. Větrové ztužidlo má tvar Vierendeelova nosníku.
Trojlodní objekt pro průmyslovou výrobu.
Lečbych, Antonín ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením trojtraktní haly pro drobnou zámečnickou výrobu. Nosné rozpětí konstrukce haly je 9, 18 a 9 m. V prostřední lodi je mostový jeřáb o nosnosti 2t. Předpokládaná lokalita objektu jsou Luhačovice. Prvotní koncept konstrukce byl zadán vedoucím práce (jakožto představa investora/architekta) pro který bylo zpracováno statické a konstrukční řešení s detaily. Pro vybranou variantu je vypracovaný podrobný statický výpočet nosné konstrukce a určených detailů. Celkové půdorysné rozměry objektu jsou 36 x 36 m a výška hřebene je 9 m. Konstrukce střední lodi je ocelová a boční přístavky jsou z lepeného lamelového dřeva.
Obchodní galerie
Gargulák, Martin ; Barnat, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh a statické posouzení nosné ocelové konstrukce obchodní galerie. Návrh je zpracován ve dvou variantách. Objekt je situován v lokalitě Vsetín. Celkové půdorysné rozměry jsou 51x54 m. Výška budovy v nejvyšším bodě je cca 17m. Objekt je rozdělen na dvě části – na vstupní pasáž a na část patrovou o třech nadzemních podlažích. Pro vybranou variantu je proveden výpočet spojů, výpočet kotvení a je vypracována výkresová dokumentace.
Letištní terminál
Mika, Václav ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Horáček, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením nosné ocelové konstrukce letištního terminálu v Praze Ruzyni. Návrh je zpracovaný ve dvou variantách. Terminál má obdélníkový půdorys o rozměrech 79,3 x 98,65 m. Výška budovy v nejvyšším bodě je cca 21,5 m. Letištní terminál je tvořen 9 příčnými vazbami v osové vzdálenosti 9 m. Opláštění střechy a štítových stěn je navrženo ze sendvičových panelů. Čelní stěna je tvořena prosklenou fasádou.
Výstavní galerie
Bednářová, Bronislava ; Barnat, Jan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává projekt ocelové konstrukce výstavní galerie. Objekt má půdorysný tvar trojramenné hvězdy, kde každé rameno je obdélníkového tvaru o rozměrech 6 x 18 m a má dvě nadzemní podlaží. Všechny tři ramena jsou propojeny do šestibokého hranolu (prostorový rám), který má ve druhém podlaží ochoz a je zastřešen světlíkem. Maximální výška objektu je 11,28 m od upraveného terénu. Nosnou konstrukci galerie tvoří 12 rámových vazeb v příčném směru. Střecha objektu je plochá. Opláštění objektu je tvořeno hliníkovou fasádou.
Supermarket v Olomouci
Brodecká, Denisa ; Bukovská, Pavla (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Zadáním bakalářské práce byl návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce supermarketu v Olomouci na Moravě. Půdorysné rozměry objektu jsou 24 x 40 m, výška je 10 metrů. Konstrukce je navržena jako jednolodní hala se sedlovou střechou a sklonem 9°. Příčná vazba je tvořena plnostěnným dvoukloubovým rámem s osovou vzdáleností 5 m. Příčné ztužidlo zajišťuje tuhost konstrukce z roviny rámu. Stěnové opláštění je uložené na sloupech a střešní opláštění na vaznicích. Použitý materiál je ocel třídy S235. Součástí práce je posouzení hlavních nosných prvků, posouzení vybraných detailů a jejich výkresové řešení.
Návrh silničního ocelobetonového komorového mostu na obchvatu Bludova
Kuba, Michal ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh nosné konstrukce komorového silničního mostu na obchvatu města Bludov. Most je navržený jako spřažený ocelobetonový o 5 polích s rozpětím 31,25 m; 40,0 m; 60,0 m; 60,0 m; 40,35 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořená ocelovou komorou, uzavřenou železobetonovou deskou mostovky, vyztuženou podélnými a příčnými výztuhami. Nosná konstrukce pro každý dopravní směr je řešená samostatně. Překračovanou překážkou je řeka Morava a železniční trať v 2, respektive 3 poli. Návrhová kategorie převáděné komunikace I/44 je S 21,5/100, komunikace je vedena v směrovém oblouku. Výška ocelové komory je závislá od limitované stavební výšky mostu a je navržená na 2,5 m. Most bude vysouván, betonován na montážních podpěrách. Návrh jednotlivých části konstrukce ocelové komory a betonové desky je převáděn podle platných norem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S 355 a beton C 35/45.
REVITALIZACE PŘEDPOLÍ KVĚTNÉ ZAHRADY V KROMĚŘÍŽI
Mosler, Štěpán ; Odvárka, Antonín (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je urbanistický a architektonický návrh a revitalizace části Květné zahrady (památka na Seznamu světového kulturního dědictví UNESCO). Cílem návrhu je vyřešení potřebného zázemí a pro návštěvníky Květné zahrady, které v současné době již nevyhovují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 580 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.